Vända ryggen till

Apropå tvångsmässiga beteenden som jag skrev om i ett inlägg har jag nu kommit på ett till som jag håller på med. Som vanligt så berör det saker som händer i sovrummet. Böcker som jag läser innan jag ska sova läggs i regel med bokryggen mot mig. Tänker något om att jag inte vill bli påverkad av människorna som vandrar omkring och tänker på sidorna där inne. Vissa böcker, såsom 'American Psycho' kastar jag tillochmed iväg en bit ifrån sängen innan jag släcker lampan. 
Sen finns det ju motsatsen. Det mest uppenbara exemplet där är såklart 'Alkemisten'. Böcker som denna läggs med öppningen mot sängen för att påverka så mycket de bara kan hela natten igenom. 

Kommentarer
Postat av: lisette

(svar) väldigt roligt. NOT :'(

2009-04-03 @ 09:13:17
URL: http://leset.blogg.se/
Postat av: lisette

haha, bra gustaf!

hoppades att bilden skulle påverka någon på det sättet ;D

2009-04-05 @ 12:20:53
URL: http://leset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0