Internetcafeflashback

Batteriet håller på att ta slut i datorn och jag orkar inte hämta sladden. Det gav mig plötsligt flashbacks till olika internetcafe jag suttit på på olika resor. Bara några få minuter kvar innan man måste betala mer för att sitta längre och några få sidor man har kvar som man verkligen vill besöka. Eller man har redan varit inne på allt men ändå desperat försöker komma på fler sidor som man nog "borde" kolla in. Minns Xining i Kina, Railey Beach Thailand, Porto i Portugal. I Porto behövde man uppge sitt namn för att få inloggning. Jag tänkte att mitt kunde vara lite krånligt för dem så jag kallade mig för John. Det slutade med att jag fick heta Djon.
I San Francisco var det lite bättre. Då var det bara att gå in på Apple Store och sitta så länge man kände för det helt gratis.

7minuter kvar. Undra om det har hänt något spännande under kvällen. Får bli en snabb sväng förbi aftonbladet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0