Motorstopp i regnet

Imorgon börjar sommarlovet. Och på måndag börjar sommarjobbet. Bara en vecka till att börja med men ändå. Just nu håller jag på för fullt med att packa ner alla mina grejer så att lägenheten kan hyras ut under hösten. Kommer bli en utmaning att få plats med allt i bilen känns det som. En annan utmaning kanske blir att starta bilen. När jag försökte för en timme sen ville den inte. 

Så vad skulle jag ha bilen till nu senast? Tänkte slippa gå i regnet för att köpa kinamat. Nu tvingades jag gå, fast jag tog fram ett paraply. Med i påsen med mat låg en överraskning. Jag är student, studenter tar ketchup på allt sägs det ibland, var det därför jag fick med ketchup till min friterade kyckling? 

Sen att ketchupen kom i ett paket från Burger King gör det hela än mer komiskt? 

Förresten, nämnde jag att jag klarade terminens feting tenta? =)

Kommentarer
Postat av: Emil

Grattis till tentan! Och roligt att du kommer och firar med oss. Vi ses.

2009-06-09 @ 10:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0