Huvudvärk

För två helger sen hade jag min syster och mamma på besök. Vad som då hände var bland annat att mitt sovrum möblerades om. Till det bättre ska jag börja med att säga. Dock så fylldes en hylla på väggen med böcker. En såndär hylla som man inte ser hur den sitter uppe, ex lack på ikea. Jag har två problem med denna. Första är att den suttit där sedan jag flyttade in och det är den förra ägaren av lägenheten som satt upp den. Andra är att min säng står precis under den. Första jag gjorde var att dra ut sängen ungefär en halvmeter från väggen för säkerhets skull. Nu har det ju dock gått två veckor och jag borde kanske lite på den? 
Ikväll flyttar jag tillbaka sängen. Skulle nästa inlägg dröja längre än vanligt betyder det att olyckan troligen varit framme. Har jag tur missar hyllan mig. Men boken som ligger närmast till hands för att träffa mig i huvudet är Edgar Allan Poes samlade verk. Inbunden, 850 sidor, 1.5kg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0