Utfyllnad

Jag skrev i förra inlägget att jag tänkte slänga upp allt som jag hade här i bloggen innan. Det kan jag glömma nu. Har nånstans på vägen med en kraschad dator och en rensad extern hårdisk tappat bort det. Inte bara det utan även tre år av dagboksinlägg på lunarstorm(typ bloggat sedan 2002 med några års uppehåll). Tragiskt. 

Gick till mataffären för att komma bort från pluggandet en stund. Eller det tänkta pluggandet. Kom inte på något jag behövde köpa så det blev en B&J och en 200g chokladkaka. Tyckte det såg lite för dåligt ut så jag plockade åt mig ett mjölkpaket också. 
Hade tänkte komma igång med springandet. Det har gått sådär. Var ute i fredags eller nåt sånt förrförra veckan vilket slutade med att jag varit förkyld fram tills i lördags. Igår kändes det helt okej så då blev det lite fotboll vilket har gjort att jag idag hostar som en galning. Med och utan resultat. Man borde kanske stänga in sig i ett mörkt rum och bara kolla på film o spela tv-spel. Förslitningar i tummarna och tillslut säkert endel bristsjukdomar. Men ett tag får man nog vara frisk iallafall. 

Detta inlägg kan kallas för utfyllnad. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0